Pages

Monday, January 10, 2011

Senamrobik!

Hahahahaha! Sebelum ape-ape mari kita gelak ramai-ramai dulu! Hahahahahaha! ;p Holla guys! Aku ni sekarang dalam tahun akhir aku kat UM so aku kenala amik satu subjek ko-k untuk grad kan. Dalam banyak-banyak pilihan yang ader tu aku and kawan-kawan aku leh pilih aerobik sebagai ko-k kitorang! Haha. Memang tak leh blah bagi aku pada awalnya. Maklumla aku ni gemoks so nak pergi bergendut-gendut kat kelas aerobik tu cam malu la plak aku kan..hehe. Tapi dipendekkan cerita aku dengan berat hatinye melangkahkan jugakla kaki aku kat kelas tu petang tadi.



Pukul 5 camtu datangla coach kitorang. Nama die Pn. Fuziah. Kecik and comel je orangnye.Dengar je suara die terus aku jadi cair! hehe. Lembut giler die cakap sopan santun je..Orangnya dalam 40-an kot tapi tak nampak tua..hehe. Baik giler die ajar, lemah lembut. Die tak paksa buat kalau tak mampu and die akan tunjuk sampai aku dapat step yang die ajar..Bagus betol! Mana nak dapat coach macam tu sekarang ni. 

So, kesimpulannya kat sini aku tak menyesal la ambik senamrobik ni jadi ko-k aku. Coach die baik. Kelas die fun and aku memang enjoy giler kot bila buat semua step yang die ajar..hehe. Walaupun adela satu dua step yang aku tak dapat ikut lagi tapi aku akan try sampai boleh nanti..hehe.Ambik kelas ni takdela aku rasa lemau je badan kan. At least ada gak aku bergerak aktif dalam seminggu walaupun sekali..hehe. ;p



So,itu jela yang aku nak share untuk entry kali ni. Oh, tak sabarnya aku nak tunggu kelas next week! haha.

See ya! XOXO..^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...