Pages

Monday, January 10, 2011

AJL 25


Holla guys! Ok2 aku tau cam dah agak lambat cikit aku nak tulis pasal AJL 25 ni tapi tak kisahla..aku nak tulis jugak! huhu. Bukan ape semalam aku tengokla siaran langsung AJL 25 ni kat TV 3 dengan harapan artis-artis pilihan aku menang. Tapi malangnya hanya 2 je ramalan aku yang betol..Oh tidak! Frust menonggeng kot aku! (chewah macamla aku yang bertanding! hehe). 

Macam yang korang semua tau Juara AJL 25 adalah Ana Raffali..adoi aku memang tak setuju giler kot..Dah aku memang tak minat die kan..huhu. Tapi jangan marah kat aku plak. Ini blog aku punya so aku hanya menyuarakan pendapat aku je walaupun aku kurang pengetahuan pun pasal muzik ni..tapi nak cakap jugak tak puas hati!! hehe.



Aku bajet Faizal Tahir boleh jadi juara semalam tapi menang persembahan terbaik je..adoi kecewa gila aku! Aku bukanla minat sangat pun kat dia tapi aku rasa performance dia bagus..tak taula kan korang setuju ke tak. Tapi nasib baik ramalan aku yang Drama King dapat naib juara betul! hehe. Terbaiklah! hehe. ;p





Satu lagi si Hafiz dapat vokal terbaik and nombor 3 pun aku tak puas hati gak..bukan best pun suara die..Adoi kecewa sungguh aku rasa ngan keputusan AJL 25 semalam..hmm.Rasa cam tak berbaloi plak aku menghadap tv tu berjam-jam..ish2. Tak baik sungguh aku ni. Kutuk je pandai..hehe. Jangan marah yer.. ;p

Tapi apepun aku ucapkan tahniah la kepada semua yang berjaya. Dah rezeki masing-masing kan nak buat macam mana.huhu. Aku rasa mungkin pihak juri nak mencari kelainan kot dari artis-artis yang sedia ada sebeb tu Ana Raffali boleh menang semalam. Maklumla dia selain penyanyi dia jugak komposer and penulis lirik lagu Tolong Ingatkan Aku tu..Talented la maknanya tu kan?? Lagipun lagu die macam puitis sikit ala-ala sastera gitu. Mungkin itu yang dicari oleh ketua juri kita M. Nasir yang sememangnya bahasa sastera dia jelas ketara dalam setiap lagu-lagu dia. Betol tak kawan-kawan??hehe. ^_^




So, itu aje untuk entry kali ini. Enjoy reading peeps! Love u all! 

See ya! XoXo. ^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...