Pages

Thursday, January 13, 2011

Oh! Gembiranya Aku..lalalala



Holla guys! Selamat tengah hari! hehe. Dah makan??Aku baru je lepas makan tadi..dah kenyang giler dah ni..hehe. Ha, hari ni aku teramatla happy. Nak tau kenapa?? Sebabnya aku dah dapat ramai kawan baru kat blog ni..Wah sukanye aku! muahahahaha. ;p Rasa seronok bila dapat baca blog-blog kawan-kawan baru aku ni..hehe. Macam-macam kisah ader..Bak kata pakcik astro tu "Macam-macam Ada!" hehe.

Semalam baru je aku dok membebel sebab tak ramai kawan akibat kebebalan tahap melampau aku terhadap teknologi..hehe. So, lepas aku dah pergi blog walking sana-sini aku dapat banyak tips-tips untuk tingkatkan traffic blog aku ni..Terima kasihla kepada blog Cik Nisa kiter ni http://nisafadzil.blogspot.com/ yang banyak membantu aku. Trimas kawan! hehe. ^_^


Walaubagaimanapun, aku ni masih lagi terlalu baru dalam dunia blogging ni..So masih banyak benda yang aku kena pelajari lagi..Aku harap korang pun sudi-sudila datang melawat blog aku, kongsikan tips, komen-mengomen and marila kite follow memfollow beramai-ramai. hehe. ;p Tapi part yang paling penting bagi aku harini adalah aku dapat ramai kenalan baru.. Oh gembiranya aku..(touching plak tengah-tengah hari ni..hehe). Terima kasih semua yang sudi ke blog aku. =)



So, that's it for this entry. Happy..oh happy..oh happy..

See ya! XOXO ^_^

*All pictures credit to Google.com




3 comments:

AfifSamshuri said...

rajin2 la melakukan aktiviti blogwalking...

Bella said...

yup..memang tngah blog walking pun sekarang ni..hehe

Tourism Indonesia said...

saling berkunjung ya mak cik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...