Pages

Tuesday, January 11, 2011

Assignment oh Assignment!



Holla guys! Harini aku pergi kelas tadi aku rasa cam dah blur-blur je dok dalam kelas tu..huhu. Bukan ape sebelum ni kan aku pergi praktikal satu sem so aku dah lama la tak buat assignment ni..otak aku cam dah berkarat la plak bila pikir pasal assignment..hehe. ;p 

Baru masuk minggu kedua aku dah ade banyak keje nak kena buat. Aku punyala bajet nak relax-relax and enjoy je time final sem ni..tapi nampak gaya nye tinggal harapan jela angan-angan aku tu..Nak tau kenapa?? Sem ni assignment aku banyak libatkan projek daripada bertulis. Assignment bertulis pun ade gak tapi tak banyak lagi buat masa sekarang ni..Bagus gak tu sebenarnya sebab aku memang rasa otak aku cam dah berkarat untuk menulis..hehe. Tapi yang tak syoknye aku ade bukan 1 tapi 3 projek besar yang perlu dibuat sem ni..hmm. Serabut gak bila pikir. Tak tau nak mula macam mana..haish.



Antara projek-projek yang perlu aku buat sem ni adalah projek moral, projek TESL and projek sosiologi. Untuk projek moral aku bersama kumpulan aku perlu buat social service kat mana-mana organisasi kebajikan. Projek TESL plak perlu pikirkan aktiviti ape nak buat untuk orang asli kat Pahang sebab kitorang akan ke Pahang nanti kalau tak silap akula. Projek sosiologi plak kena organised something useful untuk budak sekolah..hmm. Banyak sungguh nak kena pikir..Pening kepala aku.

Nampak macam senang je kan?? Tapi banyak kerja owh nak kena buat..Takpela aku anggap benda ni sebagai latihan untuk aku tajamkan communication skill aku dengan pihak lain yang terlibat bila nak handle setiap projek ni..Bagus jugak kan??hee..^_^

Tapi kan dalam 2 minggu kuliah aku start ni aku rasa semua kuliah aku membosankan..Tak taula..Aku rasa mengantuk je dalam kelas (maybe sebab kelas aku pagi kot! hehe. ;p) Mungkin jugak aku boring dengar lecturer aku bagi lecture kot..dull je kelas aku..dahla pagi..adoiii sabo jela..hmm. Eh, tapi korang janganla ikut perangai aku ni. Aku memang camni..cepat bosan! hehe. ;p



Apepun, aku mengharapkan final sem aku ni akan meninggalkan memori yang terindah dalam hidup aku sebagai seorang student..hehe. Aku jugak sangat berharap yang setiap projek aku akan berjalan dengan lancar..korang doa-doakanla yer! Amin..huhu. So, tu jela untuk entry kali ni. Selamat buat assignment kawan-kawan! hehe. ^_^

*All pictures credit to Google.com

See ya! XOXO  =)



2 comments:

nisa fadzil said...

uit cepat-cepat join aku menganggoq haha

Bella said...

@nisa fadzil: hahaha.tgula lagi 5 bulan aku join hg..ntah2 time tu hg dh keja plak..tanam anggur sowg2la aku..hahaha ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...