Pages

Wednesday, February 9, 2011

Confirm Pergi YAWA!



Tadi aku buka email and aku dapat email daripada YAWA. Tak tau YAWA tu ape?? Bacer entry ni dulu ok. =) Seronoknya aku bila baca email tu sebab kami dah konfirm akan pergi Sabak Bernam hari Jumaat ni..Yeay! ^_^ Dalam email tu jugak En. Fikri siap suruh kitorang bawa proper attire untuk pergi jungle tracking and tengok kelip-kelip! Waaaa bestnye! Tak sabar nak pergi! Hehe. ;p

Tapi, yang tak syoknya kitorang kena bangun awal gila hari Jumaat ni sebab pukul 6.30 pagi kitorang kena bertolak pergi Sabak Bernam dah memandangkan pukul 10 pagi kitorang ada meeting dengan Pejabat Pendidikan Daerah kat sana. Boleh kah aku bangun seawal tu??huhu.

Okla itu jer aku nk tulis untuk entry ni..hehe. Mood tengah happy ni! =)

Love,

5 comments:

muslim said...

bestnye...u ni mnt betul kerja ngn alam..i loike...gud luck

Bella said...

hehe..i mmg suka tgk alam kiter ni cantik n hijau..so kena la pelihara..=)

D'China Store said...

best2..go green

Bella said...

yup lets go green! sayangilah bumi kiter..=)

yusrayunus said...

follow me back
www.yusrasuperstar.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...