Pages

Saturday, January 8, 2011

San Francisco Coffee

Holla guys!! Ha, harini aku nak cerita pasal coffee pulak. Aku ni bukanla peminat coffee sangat. Sesungguhnya aku memang kurang minat apa saja yang ada caffeine..huhu. Tapi berbeza ceritanya dengan San Francisco Coffee (SFC) ni. Aku memang ala-ala addicted gitu dengan coffee die..tak taula nape..hehe. Pelik pun ada. Selalu kalau aku minum benda yang ada caffeine ni aku mesti rasa sakit ulu hati sebab angin. Tapi minum coffee dari tempat ni tak pulak jadi camtu. So, aku sangat suka dengan San Francisco Coffee! ;p

Aku kan student UM so, tempat paling senang aku nak cari San Francisco Coffee ni dekat Mid Valleyla! hehe. Mid tu dah jadi cam rumah kedua aku plak..hehe. Aku sangat-sangat suka pergi Mid walaupun takde tujuan nak shopping pun. Gile tak??hahaha. ;p Kalau korang ajak aku pi Mid tiap-tiap hari pun tak pe. hahahaha.Eh, dah melalut plak aku ni..huhu. Maklumla aku memang suke bercakap. heee. ^_*


SFC dekat Mid

Pelbagai pilihan coffee

Ok, back to the story. Kalau pergi dekat Mid korang akan nampak SFC ni dekat sebelah KFC. Kecik and comel je kedai die.hehe. Ada banyak pilihan coffee yang korang boleh pilih. Lagipun dekat SFC Mid ni ada promotion buy 1 free 1 coffee. Tapi untuk perisa mocha and latte jela. Yang lain macam biasala. Tu yang best sebab kebetulan aku memang peminat setia latte dari dulu lagi.hehe. Untung kat aku la..hahahaha. ;p Selain latte aku suka gak chocolate drink die. Sedap! Dua-dua minuman ni memang favourite aku la kalau pegi SFC. Puas bila dapat minum. Creamy and milky giler..hahahaha. ;p

Latte

So, kepada korang yang berada berdekatan dengan Mid  atau tempat-tempat lain yang ada SFC ni pergila try coffee die. Dijamin takkan mengecewakan! So, that's it for this entry and selamat mencuba! =)


*All pictures credit to Google.com

So, see ya! XOXO. ^_^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...